Prenden la Falla Pensat i Fet de Alberic – 2020

CERVEZA MASCLETA
CERVEZA MASCLETA
www.mascletaxmascleta.es

Las falleras y Falleros de Pensat i fet de Alberic se despertaron con con una malísima y tiste noticia, algún/os desaprensivos habían prendido fuego a su falla 2020.

Desde açi, el personal que composa aquesta falla, dona les gracies a tota la gent que ens ha donat el suport, en estes hores tan dures per a nosaltres, i condemnar aquest acte de vandalisme, que hem patit aquesta nit, un acte fet a CONCIENCIA, i en mala fé, que a tirat per terra tota la feina d’un any, les il-lusions d’ una familia sencera que ningún mal fa, nomes que disfrutar de la festa dels valencians. Fer tambe una crida, a tota aquella persona que haja pogut vore algo, o puga aportar algun detall per a intentar trobar al/ als responsables. De este fet anem a ixir reforsats i molt mes anims de seguir la tasca que fem, estem apenats , pero amb ganes de tirar avant.

Las cenas más divertidas en Sala Dietrich
Bailarás, cantarás, te reirás y ¡Volverás! Reserva en: http://www.saladietrich.com

Condenamos este ataque a nuestras tradiciones y nos solidarizamos con la falla pensat i Fet de Alberic i tienen todo nuestro apoyo y nuestro medio para lo que necesites, en estos difíciles momentos a los puertas de semana grande.

Imagenes de Apunt
En el Mercat de Russafa – Valencia

Deja un comentario